Innesnødd!

Flaks at vi ikke har noe stress med å komme oss hjemmefra idag. For her har det nemlig ramlet ned 40 cm snø det siste døgnet.
Så det venter litt snømåking på oss før vi kan gjøre noe som helst. Jeg utsetter det bare bittelitt, drikker en kopp Te ekstra, å nyter at det ikke er noen ting som helst jeg skal rekke idag!

Det har vært litt stille på bloggen et par dager nå, men det har heller ikke skjedd noe som er verdt å blogge om...

Men igår glimtet jeg til, bakte noen brød, knekkebrød, vasket litt i huset, å merket et lass med nye barnehageklær... Riktig så effektiv skal jeg si:)

Over til knekkebrødene!

Disse har jeg ikke laget før, men ingrediensene er stort sett de samme som jeg alltid har brukt.
Denne gangen har jeg brukt favorittproduktet Fiberfin i blandingen. Oppskriften er hentet fra Funksjonellmat 
Knekkebrødene ble kjempegode, å stekeprossesen var Myyyyye enklere en det evighetsprosjektet jeg har drevet med tidligere.

Nå er steikingen unnagjort på 45 minutter, prøv den!!


Ha en flott dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar