Tidenes beste Sjokoladekake, UTEN SUKKER!

Jeg er så superheldig å få lov til å teste ut produktene til Funksjonell mat, Link HER
Nå har jeg hatt en sjokoladekakemix i kjøkkeneskuffen lenge, som har ventet på den rette anledningen til å bli testet ut.
Igår kveld ble den tatt frem, å det var ikke en dag for tidlig.

Det kan herved erklæres 1-2-3-sjolokadekake-revolusjon!!

Kake uten sukker, rett fra posen, helt himmelsk å ikke minst saftig!!

Jeg er faktisk overbevist om Eivind Hellstrøm kunne blitt rundlurt, å tro at dette var Real stuff!!




Dette produktet er sponset av funksjonell mat.
 Posens innhold vispes lett sammen med:3 egg, 3 dl vann og 1 dl smaksnøytral olje.

Ha bakepapir i en 24 cm springform, å stek kaken på 175 grader i 35 minutter!

Enkel glasur uten sukker laget jeg slik:
2 ss sterk kaffe
1 ss bakekakao
200 gr piladelphia ost(lett type)
2 dl sukrin Melis
4 dråper stevia Vanilla drops

Rør sammen å dekk kaken med superluftig topping ;)


Smaksprøver og testkanin var Christine som har gjort en kjempeforandring i høst, med både kostholdet og tenkemåte... Da passer det fint å spise sunnere sjokoladekake, drikke kaffe,skravle å se tilbake på mnd som er gått.

Da jeg ble kjent med Cristine påsto jeg at Viljestyrke kan flytte Fjell, det har hun nå bevisst!


Superkoselig med rosa pakker, å oppmerksomhet Før jul:)

Jeg synes jeg er utrolig heldig som har fått være med på hennes endring, delt erfaringer om både blogging, familieliv og livstilsendring.
Og ikke minst se noen sprudle av glede, for å bli innspirert og nå målene sine!

1 kommentar:

  1. Prøvde denne glasuren, men melisen smeltet ikke inn i glasuren å ble som krystaller man tygget på. Skjedde det hos deg?

    SvarSlett