Vinneren er trukket!!!

237 lesere har lagt igjen en hyggelig kommentar, og ønsker seg den flotte produktpakken fra Funksjonellmat
Jeg skulle gjerne gitt dere en testpakke, hver å en av dere.

Noe er nyskjerrig på produktene, andre kjenner til dem.
Mange har en personlig historie å fortelle. Og mange er lik min egen. 

Takk til alle som har deltatt!

Jeg hadde bestemt meg for å velge selv hvem som skulle få pakken, utfra hva dere har lagt til grunne, for å være den som virkelig fortjener, eller trenger disse produktene..
Det ble for vanskelig!!
Derfor har jeg hatt hjelp av Mannen.
Han har rullet nedover komentare i full fart, mens han tellet til 15.
Og landet på

*Trommevirvel*

May Lisa

Hun skriver i sin kommentar:
Jeg er en dame som i voksen alder begynte å slite med vekta. Jeg har følgt deg siden tidlig på Facebook og må bare si at du gjør en formadabel jobb. Du er en ispirasjon for oss alle og nå går vekta rette veien igjen. Stå på. Jeg er så heldig som har et fantastisk barnebarn som desverre har Ad/hd Og så mange andre så reagere han på sukker ved å bli hyperaktiv. Dette har vært en utfordring for både mormora og klompen. Jeg skulle ønske jeg vant slik at vi kunne fått prøve disse produktene. Jeg bor på landet så slike råvarer er ikke enkel å komme over. Det som er vanskelig i hverdagen som du er flink å hjelpe oss alle med er alle de skulte sukkerbombene som er i all ferdig varere.

Hilsen May Lisa



Du kan sende meg en Mail på Lettere_liv@hotmail.no ,med adressen din, slik at pakken blir sendt til deg i løpet av få dager :)

Gratulerer så mye!


4 kommentarer:

  1. Vel fortjent, håper den kommer til glede for både henne og barnebarn <3

    SvarSlett
  2. Gratulere til May Lisa, selv om jeg gjerne skulle ha vunnet selv :) :) :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til May Lisa :))) Heldige ho, som vant den flotte pakken fra Funksjonell mat!

    SvarSlett