Snø,snø,snøøøø...


Ute laver det ned, og vi er nesten innesnødd.
Mannen er ute å måker snø, Linus maser om nye ski jeg strikker Mariusgensere til jeg nesten er blå  på fingrene.
Rolig formiddag for oss sistnevnte;)
..som koser oss med vaniljekesam med frossne blåbær <3





Vi kan ikke være like late hele dag da. Rattkjelken til Jr er kommet frem, å jeg regner med det blir en lang tur på meg, for å trekke kjelken. Trim for meg,-gratistur for han;)

Men først en liten bytur. Å siden Christine har lært med å lage lister for alt, lekser jeg opp en liten her også:

* Til frisøren med Linus
* Kjøpe ny støvsuger
* Belysning til stuen( hvordan kan jeg ellers strikke på kveldstid..)
* Frukt og grønt
*

2 kommentarer:

  1. Kos dere i snøen! :)

    SvarSlett
  2. Det var da veldig til snøvær hos dere.
    Her er det sol og klarvær. Litt kjølig men ingen snø, heldigvis. Men snøen er nok populær hos ungene.
    Så flink du er til å strikke. Mariusmønsteret er jo blitt så populært igjen.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig helg :)

    SvarSlett