Da har vi tatt helg!

å sjekket inn hos mamma. 
Vi har akkurat koset oss med alternativ taco...
Kjøttpudding av go og mager svinekjøttdeig med tacokrydder. Genialt å lage maten i ovnen, ingen steik-os på kjøkkenet,  å ingen gris når småen skal spise tacosjell. Bare å skjære en fin skive tacopudding, og spise som om det er pølse med brød;)

Jeg spiser som altid tacoen i form av en stor salat. Ett sikkert tegn på at det er helg!!


 Jeg er også i full gang med min 2. Mariusstrikk, og er kry som en hane. Men kan skrive under på at det er greit å ha mamma som førstehjelp når det ikke går helt min vei...
Men jeg lærer, sakte men sikkert....

EKSTRABONUS, på mammahotellet: Barnevakt på kveldstid!!
Det er ikke så ofte jeg å mannen har mulighet til gjøre noe utenfor husets fire vegger på kveldstid. Idag skal vi ut å gå laaaang tur sammen :)

Ha en spektakulær fredagskveld allemann:)
Berit.

2 kommentarer:

  1. Så herlig :) God helg, å kos dokker masse :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. God helg til deg og dine kjære! Her blir det taco på den vanlige måten! Man tuller ikke med tacoen her i huset, i alle fall ikke på en fredagskveld for da hadde både mann og barn reagert :-)

    SvarSlett