Litt uheldig...

Igår var vi alle 4 i ishallen.Morsomt for alle sammen, å spesielt når jeg klare å gå Rett på tryne!!
En liten gutt på max 3 år, kom susende i full fart bak meg(Å han var helt klart mer vant på isen en meg!) å dunket i meg. Ustødig som jeg var, ende det med at jeg fløy rett frem, å flatet ut...

Idag er jeg passe mørbanket, å blå på hele venstreside. Og med en sterk mistanke om at noen ribbein er brestet.

Det blir nok en  tur til lege å få en sjekk, om ikke dette gir seg utpå morgendagen.
Hardt å drive med sport, for den som er uerfaren!!




Så idag har jeg plantet meg godt ned i godstolen, å funnet frem strikketøyet som jeg begynte på for flere uker siden.
Å her tenker jeg at jeg blir sittende!

Ps: Ta en titt hos funksjonellmat.no, de har kommet med nye produkter. Å jeg har igjen vært så heldig å fått vareprøver.
Som skal testes ut asap:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar